۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳

فرمانده سپاه بوشهر:

فضای قرآنی مطلوبی در استان بوشهر حکم‌فرما است

فضای قرآنی مطلوبی در استان بوشهر حکم‌فرما است

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: فضای قرآنی مطلوبی در استان بوشهر حکم‌فرما است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشت: بوشهر یک استان قرآنی است و شاهد استقبال گسترده مردم از برنامه‌های قرآنی هستیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه نوای ملکوت بیان کرد: امسال هفتمین دوره مراسم ترتیل خوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسیینه عاشان ثارالله با حضور قاریان برجسته و با حضور مفسر برجسته و مردم قرآن دوست برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: آن چیزی که در استان ما به سنت گذشته شده است این است که بوشهر استانی قرآن‌دوست، مانوس با قرآن و آشنا با مفاهیم قرآنی است و هر سال شاهد اقبال بیشتری به برنامه‌های قرآنی هستیم.

وی تصریح کرد: وظیفه نهادهای فرهنگی این است که فضا را برای اظهار و بروز چنین ویژگی قرآنی مردم استان فراهم کنند که از گذشته‌های دور بوده و تا به امروز نیز این ویژگی قرآن دوستی مردم ادامه دارد.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال در حسینیه عاشقان ثارالله شاهد حضور چشمگیر و بی‌سابقه مردم در مراسم ترتیل‌خوانی هستیم و خدا را شاکریم که فرهنگ قرآنی در استان بوشهر همچنان برقرار و پایدار است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تقدیر از قاریان و مفسر قرآن کریم، بیان کرد: میزان حضور و استقبال مردم از مراسم ترتیل‌خوانی در حسینیه ثارالله کم‌نظیر است.

کد خبر 4307466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha